محصول جدید مدیران خودرو

به گزارش سرزمین خودرو نیلی به نقل از خبرگذاری اسب بخار، مدت ها است که مدیران خودرو برنامه هایی برای عرضه کراس اوورهای لوکس و ۷ نفره دارد. چری تیگو ۸، اکسید TX و… از جمله پروژه های این شرکت برای مونتاژ کراس اوورهای بزرگ است که تا پایان سال ۱۳۹۹ نتیجه آن راهی جاده های کشور نشد. اما در سال گذشته با معرفی نسخه فیس لیفت چری تیگو ۸ با نام تیگو ۸ پرو، شاهد بودیم که مدیران خودرو بازارسنجی های مختلفی را برای این کراس اوور آغاز کرد. با وجود اینکه شریک تجاری چری در ایران برنامه عرضه تیگو ۸ فاز ۱ را در دستور کار خود قرار داده بود، اما با معرفی نسخه جدید به سراغ بررسی بازار برای فروش تیگو ۸ پرو رفت.

حال با توجه به بیلبوردهای تبلیغاتی مدیران خودرو در نوروز ۱۴۰۰، می توان متوجه شد که این خودروساز بخش خصوصی می خواهد تا حضور در بازار کراس اوورهای لوکس را با تیگو ۸ پرو تجربه کند. کشیدگی خودروی موجود در تصویر بیلبوردها، خطوط گرافیکی چراغ جلو و عقب، ظاهر گلگیر جلو و… تایید می کند که خودروی حاضر در پیام نوروزی مدیران خودرو، آخرین نسخه و فیس لیفت تیگو ۸ است.

چندی پیش هم پایگاه خبری اسب بخار گمانه زنی در مورد قیمت نسخه ارتقا یافنه تیگو ۷ و تیگو ۸ مدیران خودرو را منتشر کرد و بر اساس گفته یک منبع آگاه در شرکت مدیران خودرو مشخص شد که این خودروساز بخش خصوصی می خواهد تا تیگو ۸ پرو را با قیمتی فراتر از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه کند. البته این قیمت بر اساس شرایط زمستان ۱۳۹۹ اعلام شده بود و بدیهی است که در صورت تغییر شرایط اقتصادی، تیگو ۸ پرو در زمان فروش متفاوت از این عدد قیمت گذاری می شود. از هم اکنون هم می توان حدس زد که بر اساس سیاست اخیر شرکت مدیران خودرو و چری، نشان طرف چینی از روی تیگو ۸ پرو حذف خواهد شد و لوگوی MVM بر روی آن نصب می شود. همچنین با وجود اینکه تیگو ۸ فیس لیفت در برخی بازارها با پسوند “پرو” و یا “پلاس” عرضه می شود، می توان احتمال داد که به خاطر عدم حضور نسخه های قبلی آن در بازار ایران، محصول جدید مدیران خودرو بدون پسوند به مشتریان ایرانی معرفی شود و با نام ام وی ام تیگو ۸ قدم در جاده های کشور بگذارد.