رونمایی از خودرو جدید فونیکس FX

مدیران خودرو که سال گذشته با معرفی برند فونیکس، محصولات لوکس و گران قیمت چری را وارد ایران کرد؛ در تازه ترین تصمیم خود یکی از جدیدترین محصولات کمپانی چری چین را تقریبا همزمان با عرضه جهانی وارد کشورمان کرده است.

فونیکس FX تقریبا با همان مشخصات فنی خودرو تیگو۸ پرو روانه بازار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود قیمت فونیکس FX در بازار ایران، به حدود ۱.۵ تا ۱.۶ میلیارد تومان برسد. البته هنوز چیزی قطعی نشده و همچنان باید منتظر ماه‌های آینده باشیم.

نیلی-nilicars-رونمایی از خودرو جدید فونیکس FX​

رونمایی از خودرو جدید فونیکس FX در نمایندگی نیلی ۲۴ آبان ماه

پس از رونمایی و معرفی برند انحصاری لوکس‌ساز فونیکس (Fownix) از سوی مدیران خودرو در آذرماه سال ۱۴۰۰، این شرکت توانست برخی از محصولات رده بالا و شیک‌تر برند چری را تحت عنوان این نام از خانواده رایج و اقتصادی‌تر MVM جدا کند.

در نتیجه امروز کراس‌اوور امودا ۵، پس از تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو، چهارمین محصول لوکس از خانواده فونیکس است که با نام تجاری FX در بازار کشور عرضه خواهد شد.

نمایندگی مدیران خودرو نیلی به اطلاع همشهریان عزیز اصفهانی می رساند که در روز سه شنبه مورخ ۲۴ آبان ماه برای اولین بار در اصفهان از جدیدترین و به روز ترین خودرو فونیکس با نام فونیکس FX رونمایی می شود.

بازدید از خودرو جدید فونیکس FX فقط و فقط در روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه امکان پذیر است.

علاقه مندان می توانند در روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح به آدرس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، مابین پل فلزی و چهارراه حکیم نظامی، نمایندگی مدیران خودرو نیلی مراجعه نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید