شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو

به گزارش سرزمین خودرو نیلی، پس از ۳ سال توقف، بار دیگر شهر اصفهان میزبان نمایشگاه خودرو خواهد بود.

نمایشگاه خودرو اصفهان در شانزدهمین دوره خود، از روز پنج‌شنبه ۳ آذر تا یک‌شنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد. ساعت بازدید عموم از نمایشگاه خودرو اصفهان از ۱۵ تا ۲۱ است.

با توجه به وقفه چندساله در برگزاری، جای این رویداد در تقویم نمایشگاهی استان اصقهان خالی بوده و حالا پس از ۳ سال، دوباره شاهد حضور شرکت‌های خودرویی در اصفهان خواهیم بود.

بنا بر اطلاعات بدست آمده، تولیدکنندگان و فعالان حوزه خودرو نیز از این نمایشگاه استقبال مناسبی را بعمل آورده‌اند و تاکنون حضور شرکت‌های زامیاد، شایان دیزل، آریا دیزل، پیلسان، خودروسازی فردا، بهمن موتور، آرین پارس موتور، مدیران خودرو، کرمان‌موتور‌، دیار خودرو و… قطعی شده است و در مجموع حدود ۲۰ شرکت تولیدکننده در این رویداد حضور خواهند داشت.

شرایط ویژه و استثنایی محصولات مدیران خودرو به مناسبت شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان

به مناسبت شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان، شرکت مدیران خودرو به کلیه خریداران عزیزی که به صورت نقدی خرید نمایند برای محصولات ام وی ام ۱ درصد و برای محصولات فونیکس ۱.۵ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

شرایط اقساطی ویژه نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان

متقاضیان عزیز محصولات مدیران خودرو ، ام وی ام و فونیکس، می توانند از تاریخ ۳ لغایت ۶ آذرماه از شرایط ویژه اقساطی محصولات مدیران خودرو استفاده نمایند

نیلی کارز-nilicars-شرایط فروش ویژه نمایشگاه خودرو اصفهان

آدرس نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان

پنج شنبه مورخ ۳ آذرماه لغایت شنبه ۶ آذرماه در نمایشگاه صنعت خودرو واقع در کمربندی شرق اصفهان، روبروی منطقه روشن دشت، نمایندگی مدیران خودرو نیلی کد ۱۱۳ میزبان شما خواهد بود.

“منتظر حضور گرمتان هستیم”

نمایندگی مدیران خودرو نیلی