طرح جدید فروش فوری محصولات سایپا فروردین ۱۴۰۱

ثبت نام سایپا امروز اعلام شد و به این ترتیب، تاریخ مرحله ۱ فروش فوق العاده سایپا ۱۴۰۱ نیز مشخص گردید. نام‌نویسی مشتریان از روز دوشنبه ۲۹ فروردین‌ماه آغاز شده و سایت فروش فوق العاده سایپا نیز از ساعت ۹ صبح، در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد. ثبت نام اینترنتی سایپا به مدت ۲ شبانه‌روز ادامه خواهد داشت و نهایتا در پایان روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه نیز نام‌نویسی از مشتریان برای فروش فوری سایپا به اتمام می‌رسد. در این مرحله از فروش اینترنتی سایپا، مشتریان امکان خریداری ۴ محصول را دارند.

طرح جدید فروش فوری محصولات سایپا فروردین ۱۴۰۱​

طبق بخشنامه ثبت نام سایپا، موعد تحویل خودروها حداکثر ۳ ماهه خواهد بود. فایل کامل بخشنامه فروش فوری سایپا به همراه قوانین و محدودیت‌های ثبت نام خودرو سایپا را از لینک زیر دریافت کنید:

ثبت نام سایپا فروش فوق العاده فروردین

ثبت نام سایپا برای مادران ۱۴۰۱ - مرحله ۲

مرحله ۲ فروش سایپا برای مادران، از تاریخ ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ شروع شده و در پایان ۳۰ فروردین‌ماه نیز به اتمام می‌رسد. در این مرحله از ثبت نام سایپا برای مادران، مشتریان امکان خریداری ۳ محصول را دارند.

طبق بخشنامه ثبت نام خودرو سایپا ویژه مادران، موعد تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روزه است. جزییات کامل فروش خودرو سایپا را از لینک زیر، دریافت کنید:

ثبت نام سایپا برای مادران ۱۴۰۱

متقاضیان محترم محصولات سایپا می توانند در زمان ثبت نام، نام نمایندگی نیلی(کیان کار صفاهان) کد ۸۹۰۶۷۷ را انتخاب نمایند